De zesde week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De zesde week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De zesde week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

03 Januari 2014 | Verenigde Staten, Spokane

Korte samenvatting van de zesde week

Maandag 30 December
Vroeg uit bed om naar mijn eerste werkdag te gaan. Gewerkt van 1020 tot 3.40. Tijdens het naar huis rijden verdwaald in Spokane. Ik heb de Gonzaga stadium gezien en de Eastern Washington University campus.
Eenmaal thuis aangekomen vlug omgekleed en daarna naar Spikie's om de verjaardag van de schoonzus van Barbara te vieren en om te eten.
S avonds een douche genomen en nog een beetje tv gekeken

Dinsdag 31 December
Vroeg uit bed om me klaar te maken voor werk. Gewerkt van 1030 tot 3.30. Daarna naar huis om iets te eten, douche te nemen en me klaar te maken voor Night of the Spokane. Avondeten gegeten samen met emeline, travis en Jordan. Samen met travis en Jordan naar Night of Spokane.

Woensdag 1 januari
Vroeg uit bed voor werk. Gewerkt van 10.00 tot 3.20.
Daarna naar huis om te douche en me klaar te maken om te gaan eten bij de ouders van Barb. Eerst james opgehaald bij pattinson de rollerskate baan. Naar het eten tv gekeken en savonds de film bring it on gekeken

Donderdag 2 januari
Lekker uitgeslapen en me was uitgezocht. Daarna gegeten en mijn bankzaken gedaan en gesolliciteerd. Beetje tv gekeken en just dance 2014 gespeeld samen met James en Justin. Daarna de auto van Justin proberen te starten en verder met tv kijken. Samen met Barbara naar Total Wines en pizza gehaald. Mike, zoey en dustin hier en mee gegeten.
S avonds tv gekeken en een film

Vrijdag 3 januari
Uitgeslapen en gecomputerd. Chatten op facebook met annemieke en geskypt met marleen. Daarna meegeholpen om kerstspullen op te ruimen. Samen met james and ryan naar Nordtown. Naar sears, airsoft game hall, Victoria secret and barnes and nobles geweest. S avonds gegeten me klaar gemaakt op te gaan stappen. Naar de casino geweest en daar op stap

Zaterdag 4 januari
Werken van 915 tot 1415. Gedoucht en daarna naar cosco en total wines geweest. Emma, vriendin van emma, travis , emeline, mike, amber, zoey en dustin blijven eten. Savonds beetje gecomputerd en nieuwjaars conference gezien.

Zondag 5 januari
Werken van 9.30 tot 12.30. Daarna lekkere bad genomen. Barb meegeholpen om de rest van de kerstspullen op te ruimen en tv gekeken. Jim blijven eten. Savonds tv gekeken en reisverslag bijgewerkt:P