De vijfde week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De vijfde week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De vijfde week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

26 December 2013 | Verenigde Staten, Spokane

Korte samenvatting van de vijfde week.

Maandag 23 december
Uitgeslapen. Daarna gegeten en het eerste seizoen van Walking dead gekeken. Kerstkadotjes ingepakt en justin naar een vriend gebracht. naar sears, jcpenny, de mall, gamestop en rosauers geweest. Savonds eten gekookt en tv gekeken. Daarna nog een film gekeken en spelletjes op de xbox gespeeld. S avonds een douche genomen. De was opgevouwen.

Dinsdag 24 december
Uitgeslapen en een film gekeken/tv gekeken. Daarna ontbeten en heel het huis schoongemaakt. Een douche genomen en me eigen klaar Daarna gemaakt voor Kerstavond. Sonna brown ontmoet. Naar het kerstdiner savonds we are the millers gekeken en kadotjes uitgepakt. De hele dag tv gekeken en muziek geluisterd.

Woensdag 25 december
Ryan heeft me wakker gemaakt om de kerstkadotjes uit te pakken. Sochtens de kerstkadotjes uitgepakt en daarna lekker ontbeten. Lekkere douche genomen en me klaar gemaakt voor eerste kerstdag. Naar oma geweest en daarna naar de ouders van Tante barb om daar kerst te vieren. Savonds spelletjes gespeeld en tv gekeken.

Donderdag 26 december
Vroeg uit bed om after christmasday shopping te gaan doen. Even een lekkere douche genomen. Samen met james and ryan after christmasday shopping gedaan. We zijn naar de walmart geweest, naar fred Meijer, naar shopko en naar best buy. Daarna eten gehaald bij de mac. Eenmaal thuis aangekomen me eten opgegeten en alle gekochte spullen opgeruimd. Debbie was nog langs geweest om haar spullen op te halen. Smiddags tv gekeken en een middagdutje gedaan. Daarna gegeten en percy Jackson gekeken en forest gump.

Vrijdag 27 December
Sochtends lekker uitgeslapen en een douche genomen. Daarna tv gekeken en gegeten. Samen met james spelletjes gespeeld op de xbox. Daarna tante barb meegeholpen met boodschappen doen. Zijn naar walmart, bad en behond geweest, rite mad, roseaers en shopko geweest. Terug van boodschappen doen alles opgeruimd en verder spelletjes gespeeld met James en Amber op de xbox. Savonds gegeten en de film de long ranger gekeken. Daarna nog even tv gekeken en een deel van starwars. Gespeeld met zoey en dustin.

Zaterdag 28 December.
Vroeg uit bed om naar Shari te gaan. Ik moest daar om 1030 zijn. Samen met haar naar een stal geweest genaamd liberty grove farm. Daar haar les gezien en gesprek gehad met de stalknecht voor werk. Aanstaande maandag mag ik beginnen:) Terug thuis ff een cinnabon gegeten en tv gekeken. Gespeeld met zoey en dustin. Ook tom nog even gezien. Daarna een film gekeken en een lekkere douche genomen.
Ook nog even gekeken hoe ryan en paul een spel aan het spelen zijn.

Zondag 29 December
vroeg uit bed om naar Idaho wolflodge te gaan. Bald Eagles kijken die daar nu zijn. We hebben ontbeten bij elmers in Coeur d' Alene.Super veel Bald Eagles gezien. Was echt gaaf om die in het wild te zien. Daarna naar postfalls om naar de The black Sheep winkel en Cabellas te gaan. Savonds gegeten samen met de ouders van barb. Naar het eten nog kerstkadotjes geven en een beetje tv kijken en kijken naar spel van ryan