De zevende week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De zevende week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De zevende week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

06 Januari 2014 | Verenigde Staten, Spokane

Maandag 6 januari
Uitgeslapen, kamer opgeruimd, met tom gepraat, keuken schoongemaakt badkamer, gegeten en tv gekeken. Dat heb ik deze ochtend gedaan. Klaar gemaakt om naar de winkels te gaan. Naar petsmart en rosaers geweest. Daarna alles opgeruimd. Tv gekeken en eten gekookt. Hete kip gemaakt en s avonds appelflappen gemaakt. Nog tv gekeken.

Dinsdag 7 januari
Naar werk van 10.00 tot 3.00. Daarna naar Debbie geweest om haar paarden te borstelen. Eerste keer in de sneeuw gereden en in de file.
S avonds gegeten, douche genomen en tv gekeken.

Woensdag 8 januari
Naar werk van 10.00 tot 3.00. Middageten gegeten, tv gekeken, met tom gepraat, douche genomen. gegeten. S avonds tv gekeken en vroeg naar bed. Voelde me niet lekker

Donderdag 9 januari.
Uitgeslapen en me klaar gemaakt voor ontbijt. Gegeten bij the old European. Daarna naar cosco en shopko geweest. Samen met barb en Debbie manicure en pedicure gedaan. Eerst nog naar oma geweest. Daarna terug naar huis, me omgekleed om te gaan paardrijden. Maar eerst nog gegeten. Paard gereden van 6.00 tot 9.00. S avonds nog beetje tv gekeken. Met tom gepraat.

Vrijdag 10 januari
Uitgeslapen en een douche genomen. Daarna naar de bank geweest en boodschappen gedaan bij rosaers en yoke's. Me hoofd gestoten tegen een auto. Vlug alles uitgeruimd en op naar school. Meegeholpen op school. Tom nog ff gezien. Daarna me Eigen omgekleed om te gaan paardrijden. Beetje tv gekeken en gegeten. Paard gereden van 6.00 tot 9.00. S avonds films gekeken .

Zaterdag 11 januari
Uitgeslapen en een douche genomen. Daarna gegeten, tv gekeken en gecomputerd. Samen met James, Paul en Justin wezen schieten indoor. Nog ff me tom gepraat. Hij was bezig met de trap. Naar het schieten naar Albertsons geweest, tv gekeken en gegeten. Naar het eten een film gekeken. In bed ook nog ff tv gekeken

Zondag 12 januari
Uitgeslapen en reisverslag bijgewerkt. Ontbeten en daarna gewerkt van 12.30 to 3.00. Daarna naar Debbie geweest om haar paard bella te longeren in de indoor arena van Thomas. Nog even gekletst en een wijntje gedronken. Daarna thuis gegeten en tv gekeken. S avonds een bad genomen en gelezen