De tiende week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De tiende week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De tiende week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

29 Januari 2014 | Verenigde Staten, Nine Mile Falls

Maandag 27 januari
Breakfast gegeten bij the old European met Emeline en barb. Daarna naar de massage van barb geweest en beetje rond gelopen in fred meyer. Daarna naar Jcp penny's geweest en rosaers. S middags gegeten en een middagdutje gedaan. Daarna avond eten gegeten en klaar gemaakt voor werk. Gewerkt van 6.15 tot 8.45. S avonds tv gekeken met Justin en een douche genomen. In bed nog gelezen in de boek Hunger games. Het heeft gesneeuwd.

Dinsdag 28 januari
Gegeten en daarna geholpen op school bij de kindergarten kinderen. Daarna lunch gegeten bij the Olive garden. Daarna nog even naar Total wines geweest en safeway. Samen met James appelflappen gemaakt en de grammy's nog een keer gekeken. Gewerkt van 6.00 to 9.00.
S avonds gegeten, tv gekeken en een lekkere bad genomen. In bed verder gelezen in het boek. Het heeft gesneeuwd.

Woensdag 29 januari
Uit bed om 7.30 om ryan klaar te maken voor school. Reisverslag bijgewerkt en met ryan op de bus gewacht. Daarna beetje gecomputerd, tv gekeken, was opgeruimd en de vaatwasser aangezet. Nog een beetje gelezen en gewacht op barb. Barb kwam thuis met een hond die ze gevonden had. Ik heb de hond eten gegeven en beetje met hem gespeeld. We hebben geprobeerd de hond buiten rond een boom vast te zetten maar dat werkte niet echt goed. Lunch gegeten smiddags. Barb heeft craps gebeld en die kwamen hem ophalen. Naar de paarden van 1.00 tot 3.30. Daarna gedoucht en klaar gemaakt voor dinner met Debbie en mark. Ik heb hete kip voor ze gemaakt. S avonds tv gekeken en appelflappen gegeten. Ik ben daarna naar jeremiah gegaan en ben daar blijven slapen. De hele dag heeft het gesneeuwt, dus er lag super veel sneeuw.

Donderdag 30 januari
S ochtends jeremiah geholpen met het voeren van de honden en paarden. Daarna terug thuis beetje tv gekeken en barb geholpen met ryan op de bus te zetten. Geprobeerd een beetje te slapen, maar dat lukte niet echt. De bus kwam niet opdagen, dus de buschauf gebeld en de school om ryan af te melden. Daarna gegeten en verder gelezen in het boek de hunger games. Ryan en barb geholpen om de kamer van Ryan op te ruimen. Daarna naar Debbie om met bo te werken. Eerst de auto getankt. Naar Debbie naar me werk om gunner te rijden en dante te longeren. Gewerkt van 4.45 tot 8.30. S avonds gegeten en tv gekeken. Daarna nog een lekkere douche genomen. Het heeft gesneeuwd.

Vrijdag 31 januari.
Dagje vrij:) S ochtends lekker lang uitgeslapen en gegeten. Daarna beetje tv gekeken en de rest van de hunger games gelezen. Boek is uit:) Smiddags meegeholpen op de basisschool en james en Justin opgehaald. Daarna gepraat met chandler en naar oma en walmart geweest. S avonds pizza gegeten en de film ghost gekeken. Naar de film just dance en Mario gespeeld met alle kinderen en jeremiah. Nachtje bij jeremiah geslapen

Zaterdag 1 februari
Uitgeslapen en jeremiah heeft ontbijt voor mij gemaakt. Meegeholpen om de paarden te voeren. Daarna me Eigen klaar gemaakt voor werk. Gewerkt van 11 tot 1.30. Vlug naar huis om te douche en om te eten. Daarna de vriend van james op gehaald in riverside park. Met james, ryan en Robert naar laserquest geweest. Dat was super vet. Daarna gegeten, douche genomen en me Eigen klaar gemaakt om op stap te gaan. Naar the road house geweest (country bar), Monkey bar en the Iron house geweest (Kareokebar) samen met paul, em en Jessica

Zondag 2 februari
Uitgeslapen en gegeten. Daarna geholpen om het huis schoon te maken en de kerstspullen op te ruimen voor de superbowl. Samen met sonna, kevin, josh en Jessica de superbowl gekeken. Veel gedronken en snacks gegeten. S avonds nog een beetje tv gekeken en met jeremiah gebeld. In bed begonnen met lezen in het boek percy Jackson and the lightning thief. Het heeft gesneeuwd