De 11de week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De 11de week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De 11de week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

03 Februari 2014 | Verenigde Staten, Nine Mile Falls

Maandag 3 februari
Uitgeslapen en een douche genomen. Daarna met tas ingepakt voor me nachtje in Pullman. Beetje tv gekeken en gewhatsappt met mama en mij vrienden. Barb geholpen met de vaatwasser en mijn was opgeruimd. Reisverslag bijgewerkt. Barb meegeholpen met badkamers schoonmaken. Daarna naar de paarden van 2.15 tot 3.45. Vanaf de paardenstal naar Pullman gereden. Met Travis uit eten geweest en hem geholpen met boodschappen doen in walmart en de supermarkt. S avonds gelezen en beetje tv gekeken. Slick gereden. Het heeft gesneeuwd vandaag.

Dinsdag 4 februari
S ochtends travis naar school gebracht. Over de campus gelopen, naar de bibliotheek geweest en naar de union building. Daar gewacht op Travis. Daarna verder over de campus gelopen en een rondleiding gehad in de diergeneeskunde school. Was super vet om dat te zien. Daarna lunch gegeten, naar de museum geweest en ijs gehaald bij de ijsmakerij. Gekeken of de beren buiten waren, maar ze waren er niet. Daarna bij Travis nog beetje tv gekeken. Om 4 uur terug naar huis gereden. S avonds gegeten, douche genomen en youtube filmpjes van jimmy fallon gekeken. Daarna naar jeremiah en daar blijven slapen.

Woensdag 5 februari.
Uitgeslapen en ontbijt gemaakt met jeremiah. Daarna me eigen omgekleed en opgemaakt. Beetje tv gekeken en gecomputerd. Gechat op facebook. S middags afleveringen van the walking dead gekeken en met tom gepraat. Reisverslag bijgewerkt en beetje op youtube filmpjes gekeken. S avonds gegeten en gewerkt van 6.00 tot 8.00. Daarna een douche genomen en tv gekeken en verder met lezen in het boek Percy Jackson. Dante gereden, gunner gelongeerd

Donderdag 6 februari
Uitgeslapen en ontbeten. Verder met de afleveringen van de walking dead. Me Eigen klaar gemaakt. Met barb naar de party palace, ulta en Costco geweest. Daarna me Eigen klaar gemaakt voor werk. Spullen ingepakt om bij jeremiah te blijven slapen. Gewerkt van 6.00 tot 7.45. Daarna even naar huis en naar jeremiah. Olympische spelen gekeken en bij jeremiah blijven slapen. Met de paarden gelopen. (dante en gunner)

Vrijdag 7 februari
Uitgeslapen en ontbeten. Daarna naar huis om Katie te ontmoeten. De jongste dochter van tom. Met haar films gekeken en just dance gespeeld. Een douche genomen. Daarna naar total wines geweest om wijn te proeven. S avonds tv gekeken en me Eigen klaar gemaakt om op stap te gaan. Hamburgers gegeten. Naar chilis met jeremiah, em, travis, Jordan en kayla. Daarna met jeremiah op stap. Kroegentocht gedaan. Bij jeremiah blijven slapen. Het heeft gesneeuwd vandaag.

Zaterdag 8 februari
Vroeg uit bed voor werk. Snel naar huis om me om te kleden. Gewerkt van 10.15. tot 3.30 Daarna naar huis om een bad te nemen en een snack gegeten. Savonds de opening ceremonie van de olympische games te kijken en gegeten met een hele boel mensen. S avonds nog beetje van de olympische spelen gekeken en vroeg naar bed. Gunner, dante en slick gereden. Jim,mike, zoey en dustin gezien.

Zondag 9 februari
Vroeg uit bed voor werk. Gewerkt van 10.30 tot 3.30. Daarna naar huis om te eten en om tv te kijken. Beetje gelezen en daarna gegeten. Was opgeruimd en een film gekeken. Daarna reisverslag bijgewerkt, verder in het boek gelezen. Met Justin de nieuwe afleveringen van the walking dead gekeken. Gunner, dante en slick gereden. Het heeft gesneeuwd vandaag.