De achtste week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De achtste week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De achtste week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

14 Januari 2014 | Verenigde Staten, Nine Mile Falls

Maandag 13 januari
Uitgeslapen, gegeten en tv gekeken. Barb geholpen met de was.
Daarna naar de massage van barb en ik heb gekeken of er ergens een kapper open is en gehaald bij zips. Justin opgehaald van school en naar de dokter met hem. Daarna gewandeld en naar de green house geweest van Maniko park. S avonds mijn reisverslag bijgewerkt, tv gekeken en gegeten. De film seargent pepper gekeken en een bad genomen.

Dinsdag 14 januari
Gegeten en me eigen klaar gemaakt voor school. Meegeholpen op school bij de kindergarten. Daarna gegeten bij subway. Naar bed and behond geweest,oma en rosaers. Vlug naar de kapper om mijn haren te laten knippen. Daarna gegeten en me omgekleed. gewerkt van 6.00 tot 9.00 2 paarden gereden. s avonds nog beetje tv gekeken en douche genomen

Woensdag 15 januari
Uitgeslapen en klaar gemaakt voor ontbijt bij IHOP. Daarna naar Costco geweest. De auto getankt en gewerkt van 2 tot 7. Buitenkant stallen schoon gemaakt en 2 paarden gereden. Gegeten en daarna tv gekeken.
S avonds film gekeken en op tijd naar bed

Donderdag 16 januari
S ochtends gewerkt van 10.00 tot 2.00. Daarna naar Debbie om haar paard te longeren. Daarna gedoucht en klaar gemaakt om uit eten te gaan. Uit eten bij The Texas road house. Daarna nog even bij Debbie gezeten. S avonds nog even tv gekeken. 2 paarden gereden en 2 paarden gelongeerd

Vrijdag 17 januari.
Verjaardag van Justin. Uitgeslapen en gegeten. Gewerkt van 11.00 tot 1.15. 2 paarden gereden Daarna Justin and James opgehaald van school. Een douche genomen en wat gegeten. Daarna de film percy Jackson the lightning thief gekeken. S avonds gegeten en naar de Stieren Rodeo geweest.

Zaterdag 18 januari
Gewerkt van 10.15 tot 2.15. Daarna met barb meegeweest naar Albertsons en naar ace spullen gehaald voor de bbq. Daarna een lekkere bad genomen en me klaar gemaakt om op stap te gaan. Samen met Jessica, zoey, serenedy en barb tv gekeken. Hamburgers gegeten met zen alle. De vriend van paul weer gezien (john en zijn zoon). Op stap met Amber en zoey en een paar jongens. Naar Gibliano Brothers Dueling Pianos en naar Irv's dat is een gaybar. Thuis om 2.30

Zondag 19 januari
Uitgeslapen, gegeten, gecomputerd (reisverslag bijwerken) en een film kijken. Vlug onder de douche en beetje ijshockey gekeken. Daarna de eerste football game gekeken, naar oma en naar total wines. Samen met james naar de bioscoop om anchorman 2 te kijken. Daarna de laatste paar minuten van seahawks vs 49ers gekeken. Avond eten gegeten en daarna samen met de kinderen just dance 2014 gespeeld. S avonds nog een beetje tv gekeken.