de vierde week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu de vierde week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

de vierde week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

18 December 2013 | Verenigde Staten, Spokane

Korte beschrijving van de vierde week

Maandag 16 december
Met oma naar de dokter, oma verhuisd terug naar avalon. Daarna naar de mac geweest. Naar de school van tante emeline geweest. Met emeline mee naar Pullman travis ophalen. Huisje van travis gezien en de WSU. De university of Washington State. Daarna uit eten geweest bij Chilis. Savonds bad genomen.

Dinsdag 17 december
Meegeholpen op the kindergarten. Tante barb naar de kapper gebracht en kerstinkopen gedaan bij Fred Meijer. Daarna met barb wezen shoppen. Naar shopco, cosco, big deal en total wines geweest. Ook nog even naar oma geweest. Loterij kaarten gehaald bij safeway. Daarna tv gekeken, gegeten en een film gekeken. S avonds douche genomen.

Woensdag 18 december.
Uitslapen en gegeten. Daarna gecomputerd. Samen met barb koekjes bakken voor kerst. James ophalen van school en savonds uit eten geweest bij la ranchito. S avonds verder met koekjes bakken en tv gekeken en een film. s avonds gedoucht.

Donderdag 19 december.
S ochtends gegeten en naar het eten begonnen met de kerstkados inpakken. Daarna paar uurtjes meegeholpen op school bij de kerstparty. Daarna naar de moeder van barbara geweest, samen met ryan kerststukjes gemaakt voor in de boom. Barb was klaar bij de dokter voor haar allergieprik en heeft ons opgehaald om naar walmart, dollar tree en world market te gaan. Daarna gegeten en verder kerstkadotjes ingepakt en tv gekeken en een film.

Vrijdag 20 december.
S ochtends gegeten en me klaar gemaakt voor de pyjamaparty op de school van ryan. Naar de pyjamaparty naar huis om me om te kleden voor me intervieuw om paard te rijden op stallen. Intervieuw gehad met de vrouw, haar paarden gezien, maar helaas zelf niet kunnen rijden. Daarna terug naar huis. Tv gekeken en gegeten. Savonds een bad genomen. Daarna spelletjes gespeeld op de xbox samen met ryan en james.

Zaterdag 21 december.
S ochtend vroeg uit bed om met de bustour van een radiozender naar Leavenworth te gaan. Daar lekker geshopt en de lichtjesshow gezien. Savonds nog even naar shopko geweest en daarna tv gekeken en wat gedronken met Barb, Paul, Justin en Jim.

Zondag 22 december
Lekker uitgeslapen en een douche genomen. Badkamer schoongemaakt en al mijn make up. Ontbeten en me klaar gemaakt om naar Oma te gaan, naar de walmart en naar tante em en travis. Daarna gezellig bij ons gegeten en film gekeken en tv. Savond nog spelletje bowlen gespeeld

Dit was de vierde week