De derde week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De derde week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De derde week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

11 December 2013 | Verenigde Staten, Spokane

Korte beschrijving van mijn derde week

Maandag 9 december
S ochtends uitgeslapen en een lekkere douche genomen.Daarna begonnen met solliciteren en het huis schoonmaken en de was doen. Op zoey en dustin gepast. Daarna eten gemaakt en tv gekeken. Tom was op bezoek geweest. films gekeken.

Dinsdag 10 december
Ontbeten en me klaar gemaakt voor school. Meegeholpen op de kindergarten, daarna ff naar huis om te eten. Naar de walmart, cosco en worldmarket. S avonds gegeten en film gekeken. Ryan meegeholpen met zijn huiswerk. S avonds lekker een bad genomen.

Woensdag 11 december
S ochtends uitgeslapen en ontbeten. Daarna naar de school van James om laptop af te geven, daarna op naar mount spokane, naar de cowboylaarzen winkel en James ophalen van school. Uit eten geweest bij de red lobster. S avonds tv en film gekeken.

Donderdag 12 december.
Uitgeslapen en ontbeten. Auto mogen rijden vandaag. Naar de dokter geweest, naar bad en behond, naar de dokter voor de prik van barb, naar riverfront park, naar supermarkt en paardenwinkel, naar de zus van barb paarden wezen kijken en weer terug naar de supermarkt. 2 sollicitaties afgegeven vandaag. S avonds spel gespeeld op xbox, film en tv gekeken.

Vrijdag 13 december
Ontbeten en s ochtends mee naar spokane valley geweest naar dokter afspraak van barb, daarna naar huis van emeline geweest en naar de subway in liberty lake. Meegeholpen op de school van Ryan. Speelgoed verkocht. Daarna film gekeken en gegeten. S avonds breakfast club en footloose gekeken. xbox just dance gespeeld

Zaterdag 14 december
Meegeholpen op riverswish, daarna ff naar huis eten en drinken halen. Naar oma geweest, naar de fred meijer en pizza gehaald. S avonds film gekeken.

Zondag 15 december
Uitgeslapen, tv gekeken en was uitgezocht. Lunch gegeten en foto's op de computer gezet. Daarna op feest bij Zoey. S avonds tv gekeken, gegeten en gecomputerd. En een film gekeken.

Dit was mijn derde week