De tweede week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De tweede week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De tweede week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

09 December 2013 | Verenigde Staten, Spokane

De tweede week is heel snel voorbij gevlogen. Ik zal een korte samenvatting geven wat ik heb gedaan per dag.

Maandag 2 december
S ochtends mijn cv's uitgeprind, daarna naar totalwines geweest om cv af te geven, maar ze hadden geen vacatures meer. Naar oma's huis geweest om kleren op te halen. Daarna oma verhuisd van het verzorgingshuis naar een huis waar ze zelfstandig kan wonen met hulp. S avonds gegeten, tv gekeken en gedoucht. Verder met huis versieren voor kerst.

Dinsdag 3 decemberr
Naar weer een paar uurtjes te hebben geslapen uit bed en ontbijten. Naar het ontbijt ben ik mee gegaan naar de school van Ryan. De elementry school om mee te helpen bij de kindergarten. Dat was super leuk om te doen. Daarna op de kinderen gepast, huis schoongemaakt, verder met het huis versieren, spelletjes spelen op xbox. Daarna gegeten en tv gekeken. Kerstboom versierd

Woensdag 4 december
S ochtends gedoucht en ontbeten. Daarna gegeten bij ihop en naar mount spokane geweest. Daarna bij oma op bezoek geweest en boodschappen gedaan. James opgehaald van school. S avonds gegeten en tv gekeken. Verder met solliciteren.

Donderdag 5 december
Uitgeslapen en gegeten. Daarna mee geweest naar de massage van barb, naar perry meijer geweest, naar de dokter, naar riverfront park, hallmark store en naar rosauers boodschappen doen. S avonds gegeten en tv gekeken. Verder met solliciteren.

Vrijdag 6 december
S ochtends kerstbomen gekeken bij davenport hotel. Daarna gegeten bij de tin cup. Daarna meegeholpen op de school van ryan. James en justin opgehaald. Gegeten en naar een ijshockey wedstrijd geweest. S avonds nog tv gekeken. Verder met solliciteren.

Zaterdag 7 december
Meegeholpen op riverswish opvangcentrum,daarna gegeten en boodschappen gedaan, daarna nog naar oma geweest. S avonds gegeten en film gekeken in de theater. Jim op bezoek, mee gegeten en film gekeken.

Zondag 8 december
Uitgeslapen en ontbeten. Kerstboom versierd en alle kerstspullen opgeruimd. Verder met solliciteren en tv kijken. Naar totalwines geweest om wijn te proeven en boodschappen gedaan bij rosauers. S avonds naar een drive inn levende kerststal geweest en ijs gehaald bij de mac.

Dit was mijn tweede week.