De eerste week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

02 December 2013 | Verenigde Staten, Spokane

De eerste week is heel snel voorbij gevlogen. Ik zal een korte samenvatting geven wat ik heb gedaan per dag.

Maandag 25 november
Naar lekker een paar uurtjes te hebben geslapen uit bed en ontbijten. Daarna een lekkere douche genomen en me klaar gemaakt om naar Oma te gaan in het verzorgingshuis. Daarna naar Walmart geweest, eten bij de mac gehaald, naar de tandarts voor James, naar Costco en naar de supermarkt Rosauers. Mijn eerste avondeten gehad en spelletjes gespeeld met James en Ryan op de playstation and xbox. Ook zijn we gaan kijken naar een huis voor oma. S avonds avondje tv kijken en film. Ook zijn we naar de ouders van barbara geweest om eten af te geven.

Dinsdag 26 november
Naar weer een paar uurtjes te hebben geslapen uit bed en ontbijten. Naar het ontbijt ben ik mee gegaan naar de school van Ryan. De elementry school om mee te helpen bij de kindergarten. Dat was super leuk om te doen. Naar oma's huis geweest om kleren op te halen voor haar Daarna naar Oma om te kiijken hoe het met haar gaat. Naar oma even vlug naar walmart en naar de alcoholwinkel om drank voor Thanksgiving te halen. Wat was die winkel groot zeg. We moesten vlug naar huis om de vogels op te halen om de vleugels te laten knippen. Aangekomen bij de dierenwinkel zag ik dat alle vogels los rondvlogen. Dat was gaaf. Je mocht ze gewoon pakken en vasthouden. Ook zijn we gaan kijken naar een huis voor oma. S avonds avondje tv kijken en film

Woensdag 27 november
Heb een beetje kunnen uitslapen en een lekkere douche genomen. Daarna naar een huis wezen kijken voor oma. In de middag moest barb naar de oogarts met oma en heb ik op de kinderen gepast. We hebben appeltaart gebakken en just dance op de kinect xbox gespeeld. Savonds avondje tv kijken en film.

Donderdag 28 november Thanksgiving day
Lekker uitgeslapen en een douche genomen. Daarna de Thanksgiving day parade in New York op tv gekeken. Me eigen klaar gemaakt, met familie gepraat en spel gespeeld met de kinderen. Daarna lekker gegeten. Typisch amerikaans thanksgiving diner. Naar eten met barb mee naar Black Friday shoppen van 930 tot 1 uur.

Vrijdag 29 november
Paar uurtjes geslapen en weer uit bed om verder te shoppen op Black friday. Heb deze dagen veel winkels gezien. Ben naar target, perry meijer, jpc penny's, shopko, macy's,walmart, de sportwinkel, telefoonwinkel at&t en sears geweest. Naar het shoppen naar huis om te gaan eten en om bij te komen. Beetje tv gekeken, spelletje gespeeld en avondeten gegeten. Naar het eten the hunger games in de Theater gekeken. We wilden naar de lichtshow in Coeur d' Alene gaan, maar de wegen waren slecht door het weer. Mike en jim op bezoek.

Zaterdag 30 november
Lekker uitgeslapen en me klaar gemaakt voor de film. The hunger games 2 in de bioscoop gezien. Als ontbijt en lunch popcorn op. Naar de hunger games naar huis en avondeten gegeten. Daarna een film gekeken. Nog een beetje tv gekeken en naar bed.

Zondag 1 december.
Lekker uitgeslapen en ontbeten. Daarna heel de dag bezig geweest met de dozen voor kerst naar boven brengen en alvast een beetje het huis versieren. Douche genomen en nog een keer een thanksgiving diner eten bij de ouders van Barbara. S avonds begonnen met solliciteren. S avonds tv gekeken en filmpje.

Dit was mijn eerste week in Amerika