Op naar The States - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu Op naar The States - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

Op naar The States

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

25 November 2013 | Verenigde Staten, Spokane

Het is zo ver. Zondag 24 november ben ik om 5 uur sochtends vertrokken om voor 3 maanden naar Amerika te gaan. Mijn vliegtuig vertrok 9.45 vanaf Dusseldorf Duitsland. De eerst vlucht was goed verlopen. Heb 2 keer eten gekregen, 2 keer snacks en ze kwamen 6 keer langs voor drinken. Eerste keer eten was de lunch. Had voor kippasta gekozen en daarbij zat een broodje en salade. De tweede keer eten was een stuk pizza. De snacks waren koekjes. UIteindelijk naar een lange vlucht van 9.30 uur aangekomen in Chicago. Daar moest ik langs de duane, moest ook nog me boardingticket regelen voor Seattle naar Spokane. Naar 4 uur lang rondlopen en wachten mocht ik me vliegtuig in naar Seattle. Deze vlucht vertrok om 16.20 en duurde 4 en een half uur. Ook hier zijn ze 2 keer langs gekomen voor drinken. Aangekomen in Seattle vlug een broodje gehaald en mijn tante gebeld, want ik had maar een overstap van een half uur. Mijn vlucht vertrok eigenlijk om 20.00 uur maar we zijn eerder vertrokken. Naar een korte vlucht van nog geen 45 minuten aangekomen in Spokane.

Daar mijn familie gezien, koffers opgehaald en op naar huis. Naar een beetje te hebben gepraat en het huis gezien, op naar bed. Het was toch best een lange reis en was heel erg moe door het tijdverschil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 2665

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: