de negende week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu de negende week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

de negende week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

26 Januari 2014 | Verenigde Staten, Nine Mile Falls

Maandag 20 januari
Uitgeslapen en samet met james breakfast gemaakt. Daarna beetje tv gekeken. Gewerkt van 2.00 tot 17.30. S avonds gegeten en tv gekeken.
Daarna een douche genomen en met Justin tv gekeken.

Dinsdag 21 januari
Uitgeslapen en gegeten. Daarna mijn sollicitaties gedaan voor UWV en de was gedaan, vuilnis weggegooid en vaatwasser leeg geruimd. Daarna beetje op gecomputerd. Samen met barb naar de kapper. Ik had daar een manicure afspraak. Daarna gewerkt van 2.30 tot 17.30 S avonds uit eten geweest bij Prospectors en daarna een douche genomen en met Justin jeff durham gekeken en een boek gelezen

Woendag 22 januari
Gegeten en daarna me klaargemaakt voor werk. Gewerkt van 10.00 tot 19.30. Daarna drinken gehaald bij zips en naar nick geweest. S avonds tv gekeken en een boek gelezen.

Donderdag 23 januari
Uitgeslapen en douche genomen. Daarna met barb naar de schoenmaker om mijn rijlaarzen af te geven. Eten gehaald bij pita pit en naar oma's huis om spullen te zoeken en opruimen. Daarna naar walmart en target geweest. Daarna naar oma' s nieuwe huis om haar stoel en kast te brengen. S avonds gegeten en tv gekeken. Denise kwam op bezoek. Oude buurvrouw van paul en barb

Vrijdag 24 januari
Uitgeslapen en gegeten. Daarna met barb naar een paardenwinkel en naar de Spokane valley mall. Daarna Justin opgehaald met zijn truck en zijn eerste rijles gegeven. Daarna naar game stop, schoenmaker en nordtown Spokane mall geweest. S avonds tv gekeken en gegeten samen met tom. Vlug een douche genomen en naar Jeremiah. In de hot tob geweest en een film gekeken.

Zaterdag 25 januari
Uitgeslapen en gegeten. Daarna gewerkt van 11.00 tot 2.00. Daarna een bad genomen en middageten gegeten. Barb meegeholpen dvd's uitzoeken en tv kijken met james. Me eigen opgemaakt. Beetje tv gekeken en gecomputerd. Daarna gegeten, naar het eten naar Wallmart geweest en de dvd Fast and the Furios 6 gehuurd. Deze film s avonds gekeken.

Zondag 26 januari
Gewerkt van 10.00 tot 1.30. 2 paarden gereden. Daarna een bad genomen en me klaar gemaakt voor het familie dinner. Samen met tom, barb en paul een film gekeken en lunch gegeten. S avonds familie dinner gehad met crystal en haar kinderen, tom, Patrick, George en denise, Jessica met haar kinderen, jim emeline, en amber. S avonds naar Jeremiah. Daar de grammy's gekeken.