De12de week, mijn allerlaatste week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu De12de week, mijn allerlaatste week - Reisverslag uit Nine Mile Falls, Verenigde Staten van Jennifer Burns - WaarBenJij.nu

De12de week, mijn allerlaatste week

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

18 Februari 2014 | Verenigde Staten, Nine Mile Falls

Maandag 10 februari
Uitgeslapen. Daarna gegeten en verder met de series van de walking dead. Lunch bij clinker dagger met jessica en serendy. Daarna naar huis. Gedoucht en me eigen klaar te maken voor werk. Gewerkt van 6.00 tot 9.30 Daarna nog even naar jeremiah.

Dinsdag 11 februari (mijn verjaardag)
Vroeg uit bed om naar rosaers te gaan om de cupcakes op te halen. Mijn verjaardag gevierd met de kindergartens. Daarna naar costco en rosaers om boodschappen te doen voor vanavond. Gedoucht en me eigen klaar gemaakt voor mijn feestje. Met debbie, mark, jessica, serendy, jeremiah, denise en emeliine gegeten. Daarna kadotjes uitgepakt en tv gekeken. De laatste afleveringen van de walking dead gekeken en met jeremiah de honden uitgelaten.

Woensdag 12 februari.
Jeremiah ons vroeg in de ochtend wakker gemaakt omdat hij zen tel was vergeten. Daarna verder met seizoen 3 van de walking dead. Gedoucht en begonnen met mijn koffer in te pakken. Geluncht bij applebees en daarna naar de harley davidson winkel met barb en jeremiah. S avonds gegeten en naar werk van 6.00 tot 9.30. Naar het werk nog beetje tv gekeken en wat gegeten.

Donderdag 13 februari
Uitgeslapen en gedoucht. Daarna met barb naar walmart om schoenen te kopen voor oma. Daarna naar oma. Naar huis voor de kinderen en verder mijn koffer ingepakt. Beetje gegeten en mijn eigen klaar gemaakt om uit eten te gaan. Foto's uitgeprint voor oma's fotolijstje. Uit eten bij Tres fiesta met stal. Daarna op stap bij the star met jeremiah en emeline.

Vrijdag 14 februari
Vroeg uit bed om te onbijten bij coleys met barb en emeline. Daarna naar oma's huis en naar oma , kadotje gegeven en afscheid genomen. Samen met emeline opnieuw naar oma's huis om een tas op te halen en daarna met haar mijn koffer opnieuw ingepakt. S avonds valentijns diner met jeremiah en de rest. Daarna nog beetje tv gekeken. Dekje opgehaald en afscheid genomen van Betty. Afscheid genomen van Jeremiah en naar bed om beetje te slapen

Zaterdag 15 februari
Om 2 uur uit bed om te douchen en me eigen klaar te maken voor de vlucht. Beetje gegeten en afscheid genomen van de rest. Daarna heeft paul me naar het vliegveld gebracht. Eerste vlucht ging om 5 uur naar seatlle. Daarna om 8.20 naar chicago. Daarna om 3.30 naar Duitsland.

Zondag 16 februari
Om 6.30 aangekomen in duitsland. Mijn ouders mijn opgehaald. Koffers uitgepakt en bijgebuurt. Smiddags naar daimy en beetje geslapen. S avonds gegeten en film gekeken en vroeg naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 819
Totaal aantal bezoekers 2644

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: